Vissa ämnen ... och Kim ;)

Vissa ämnen är riktigt meningslösa. För mig.
Trumlektionen jag ska ha 20 minuter varje vecka blir ALLTID inställd och då överdriver jag inte -.-. Det är altid något annat på tisdagseftermiddagen; jag räknade ut att det bara är fyra lektioner kvar för mig om ingen mer blir inställd. Egentligen ska det vara nio kvar.
Därför har jag klassat den lektionen som helt meningslös. Ändå så ska man få betyg i ämnet, vilken menas att jag kommer få betyg på en kurs jag egentligen inte har gått, *ångest*.  Men den lektionen är ändå bara seg och jag klagar inte; blir bara på dåligt humör eftersom jag kommer hem snabbare om jag skulle få reda på att lektionen är inställd i förväg... Vilket inte händer så ofta...


Nu till annat. Kim (Made in sweden) kommer till Min hemstad Oskarshamn på fredag och jag kommer inte in på spelningen på kvällen. Det enda jag lyckas få se av honom är en signering på Flanaden(!). Stackarn....

Jag citerar mejlet jag fick som svar av projektledaren för Oskarsgalan:

"Hej Lisa,

 

Nu har jag tråkiga nyheter till dig.
Tyvärr så har polisen gett tillstånd med förutsättning att inga är under 18 år.
Så tyvärr, tyvärr så kommer vi inte kunna släppa in dig på Hotell ett eller FORUM för att se Kim.

Däremot så kan du ju träffa dem på Flanaden på dagen,,,och går allt som vi har planerat så kör de en akustisk variant på stan.


Ber om ursäkt Lisa och hoppas att du inte är alltför besviken!

 

Med vänliga hälsningar,

 

Sofie Gunnarsson

Projektledare Attraktiva Oskarshamn
och Oskarsgalan 2009"



Nää, jag är absolut inte besviken..

Kommentarer
Postat av: Lisanne

Hahahaa XD du skulle ha tagit med itt svar också!

Vad var et ni igen?

Typ " okej...men tack ändå..." XD

2009-04-01 @ 20:43:32
URL: http://liisanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0