"saken"

De senaste dagarna har varit speciella. Musiken jag lyssar på nu, skulle jag aldrig lyssnat på för någon månad sedan. Behovet av "något" har jag heller inte kännt. Vad är fel? Vad är rätt? Vad ska jag göra? Jag skrev ett inlägg i datorn för en timme sedan, men det kommer inte någon få läsa. Det handlade om det där speciella med att leva. Det där som alla lever för att uppleva. Det där som jag...
Huvudet sprängs snart av allt jag bara vill säga rakt ut, men jag vet fortfarande inte om jag vill säga det. På svenska: Beslutsångest.
De flesta ungdomarna har nog bara en tanke just vid den här tiden av året: sommarlov! Nej tack, jag hoppar faktiskt det gärna just nu. jag trivs i skolan. Mitt liv kommer sakna det där. Eller, den där "saken".

Kommentarer
Postat av: Anonym

...Hoppaas att allt går bra med "saken" och detta "något" och att du får ett fint ovälkommet sommarlov!

Kram Linda

2009-06-11 @ 18:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0