TOPPENDAG!

Varning för långt och intressant blogginlägg.

För att fatta detta inlägg måste du se detta klipp:




Och nu till alla saker.
  • Kim signerade på Flanaden i Oskarshamn idag. Det var något pinsamt lite folk där, och de som var där var runt tolv  bast kan jag gissa. Och så var jag och Lisen där också, Självklart ;). Under den enda låten Kim spelade, kollade han ut lite över publiken som man brukar göra vid spelningar. Plötsligt när han kollar mot Lisen, nickar han till och börjar le. Lisen verkar inte reagera riktigt först, men jag får bara en tanke i huvudet: Han har sett videon. Eller?
  • När vi ställer oss i den 5 meter låånga kön för att få snacka lite med honom, diskuterar vi med varandra om han verkligen nickade till Lisen. Eller det kanske var inbillning? :P
  • Väl framme i kön (tog minst 10 minuter ;P) Får vi klart för oss att han har sett den: 
(detta är ungefär)
Kim: Det är ju ni ju! Jag har sett er musikvideo och den är ju grym!
VI: Wie du har sett den alltså? :D
Kim: jag har sett den flera gånger!! Vem är det som har en likadan gitarr som jag?
Lisen: det är jag!!
Lisa: Det var typ jag som frågade om din Epiphone va bra på din blogg en gång, för att *min kompis* funderade på en sån!
Kim: JA just det ja!
Lisen. Och så fick jag den i födelsedagspresent!
Lisa: Och den är jue asbra! *kommer på att det är Lisen som kanske skulle säga det, och blir lite tyst*
Lisen: *håller med*
Kim: asså du (lisen) har en underbar attityd när du spelar! :D
Lisen: haha nee jag såg jue skittjurig ut!
Kim: haha nee du bara värsta: *försöker visa*

Kim: men nu vill jag ju skriva något speciellt på era *omslag*!
VI: hahahaa!
Kim: men har ni något bandnamn?
Lisa: haha nee xD Jag heter Lisa, det blir bra :)
Kim * skriver till Lisa /Kiimm och på lisens ockaså*

Vi går iväg och jag går fram sen och tar ett kort ;)

Efter denna hysteri var min adrenalin uppe på topp. Inte nog med det, sjöng gospelkören någon låt på Oskarsgalan, där varken Lisen eller jag fick vara med på sedan (oskarsgalan alltså), för man måste ju vara ARTON :(
När jag sedan kom hem från allt detta, med en McChicken direkt från McDonalds, för att sörja att jag inte kunde se Kim (eller kan se, vet inte vilken tid han spelar..), sätter jag mig vid datorn.Hotmail.com blir igenomkollat och jag har fått två mejl om att vi har fått kommentarer på videon. Sedan ser jag ett mejl i skräpposten och blir nyfiken. Konstigt nog står det från www.Madeinsweden.se och jag blir riktigt nyfiken och öppnar:

Hej Lisa!

Jag jobbar som webbredaktör för madeinsweden.se och jag såg att ni gjort en egen musikvideo till Three floors down, vad kul! Skulle jag kunna få snacka med dig/er lite om den och lägga ut en liten intervju om det på madeinsweden.se? Skicka gärna ditt mobilnummer så kan jag ringa upp och förklara lite mer.

hälsar

Matilda Ekström, webbredaktör Made in Sweden.


ojoj! Vi kommer fasen bli kända!! Nu kan dagen bara inte bli bättre! :D

/en överlycklig Lisa som hälsar till Lisen att vi e bäst!

Kommentarer
Postat av: Josefiin

FY FASEN =D hihi

FAN VAD COOOLT!! :D

Förstår att ni är överlyckliga! =D ^^

2009-04-03 @ 23:43:41
URL: http://jossarvidsson.blogg.se/
Postat av: liissaa :)

Wiiee du anar inte hur glada vi är!! Början på karriär? nee skojja bara :P

2009-04-03 @ 23:59:29
URL: http://kornfras.blogg.se/
Postat av: Lisanne

Fasen va gutt asså :D Herreguuuud!



0:37 ser ut som du håller på putta omkull lisen XD

Lisabiffen XD

2009-04-04 @ 18:21:57
URL: http://liisanne.blogg.se/
Postat av: liissaa :)

hahah jag vet,, blev lite roligt, vi tänkte ju inte att så många skulle se den så det blev inte så många ominspelningar xD

2009-04-05 @ 18:45:11
URL: http://kornfras.blogg.se/
Postat av: Frida

As coolt jue..

ni lär ju bli kända eller nåt :D

2009-04-05 @ 23:04:44
Postat av: mimmi

fin video:) jag är helt imponerad xD

2009-04-22 @ 19:02:51
URL: http://joanne.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0