Lax i Solen

SOmmar. Sommar och sol. Just nu känner jag mig som en lax. Rödare ju mer jag steks. Eller jag tror laxar fungerar så. Har inte ätit det så många gånger... Lagat det ännu färre ggr...
Den här helgen har det hänt mycket fastän att det känns som jag bara har suttit i en stol och solat. Inget speciellt intressant. Jag har städat bilen, provkört min storebrors MC(!), knäppt med fingrarna, varit med Lisen, checkat tv, hjälpt till med jobb hemma som att släpa ris, bygga på "Villa Villekulla" och duka bordet.
Jag fattar inte hur tur man kan ha. Lisen och jag ska jobba precis samma veckor i sommar. Vi ska också till England i Augusti och Österrike precis efter skolavslutningen. *smile*. Detta kommer bli en toppensommar. Men den kunde vara bättre. Får man säga det i detta läge? Njaa, men jag gör det ändå. *suck*. Säger bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0