Allt blev 1000ggr större än beräknat..

Efter all denna KIM-hysteri hade jag tänkt att försöka korta av det lite. För nu kan det knappast bli större än det är.

Den senaste veckan har varit maffig. Eller vad säger man? Stoor!!

-Kim såg Lisen och min Musikvideo
-Kim ringde till madeinswedens webbredaktör och tipsar om att de kanske ska skriva om det på hemsidan?
-Kim kände igen oss när vi träffade honom i Oskarshamn
-Kim gör reklam på sin bilddagbok (kimfransson@bdb)
-Webbredaktören mailar och bestämmer en intervju på telefon

Musikvideon har nu publicerats på www.madeinsweden.se tillsammans med den lilla intervju som Lisen och jag var med i. Videon var från början tänkt som en rolig grej, men det blev som sagt lite större.... Tänk om man visste allt detta innan. Då skulle vi nog ha gjort den liite noggrannare.,. ;D


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

> Kolla in mitt band!

Lägg oss på minnet, shadow of the room :)

checka videorna på myspace eller i bloggen.

2009-04-09 @ 18:52:50
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Frasse

den blev alldeles perfekt precis som den är! :)

2009-04-10 @ 09:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0