alarm 09.10 den 13 april

Klockan är NU, vid skrivande stund, 00.24. Jag sitter och funderar på om jag ska stänga på det där jäkla larmet för att träna orientering 10.30. För det var ett tag sen sist. Träningen på gymmet är mycket lättare att komma iväg på och därför har orienteringen hamnat åt sidan de sista månaderna. Just nu är jag motsatsen till pepp, även att man faktiskt får sova ganska länge när den inte börjar förrän halv elva... Och sedan var det ett tag sen som jag fick träffa mina "träningskamrater" också, och det är något jag längtar efter :)
På tal om kompisar, så kom jag precis hem från en träff med alla de som jag umgicks med i min högstadieklass. Riktigt kul att träffas en gång ibland, så att man inte glömmer av varandra ;)
Nä, nu har jag bestämt mig. Det blir klockringning imorgon. Jag ställer den på 09.10. Tack för visat intresse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0